magnin.blogg.se

Mitt äventyr i Göteborg.

Tacokväll

Kategori: Allmänt

Hejhopp!
Nu börjar det kännas som hemma här, vi har kommit väldigt mycket i ordning och det känns jättebra. Det är bara lite småpiff som saknas och det kommer ju under tiden. Viktor stack precis till jobb så nu ligger jag bara i soffan och tar det lugnt, lyssnar på musik och njuter av ensamheten - eller inte direkt. Känns lite ensamt när han inte är här, men det är ju så när vi jobbar så varierade tider som vi väl gör. 
 
Jag börjar jobba på Jula Sisjön på måndag och då börjar jag klockan 06.00 vilket innebär att jag måste cykla här ifrån vid typ..... 05.30, och sen måste jag upp lite tidigare för att vakna och göra mig i ordning. Damn... Jag har dock inte kollat upp cykelvägen till jobb än, så det får jag göra först. Kanske kan be Viktor köra mig på måndag så slipper jag gå upp så himla tidigt.
 
Jag har ju lovat att lägga upp bilder på lägenheten, men det har inte blivit så än. Jag vill ändå att lägenheten ska se bra ut innan ni får se den. Men jag ska ta mig i kragen och städa lite så kommer jag förhoppningsvis lägga upp bilder ikväll - och då ska vi ha tacokväll och kolla på film. Mys! 
 
Ha det gött allesammans!
Peace! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: