magnin.blogg.se

Mitt äventyr i Göteborg.

Efter en månad...

Kategori: Allmänt

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu, mitt huvud är rätt tomt för tillfället. Har inte så mycket att säga. Känner mig så glad att jag tog steget att flytta till Göteborg och vara tillsammans med killen jag älskar. Dock börjar det kännas lite jobbigt att vara borta från vännerna och familjen. Jag har inte känt det förän nu. Första besöket av mamma har bokats in, dock är det om tre veckor. Sedan finns det inte några planer fram till nyår då vi har planerat lite besök. Det ska bli skojskoj!
 
När jag sitter här i min ensamhet lyssnar jag på denna låt för att få mig på andra tankar. Dock svårt att hålla borta tårarna. 
 
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Vadå?! Dissar du mig i Skåne över nyår..?:(

    Svar: Jao, nyår blir här uppe tillsammans med Mikael, Emelie, Joy och Linus! Du är också välkommen! :D
    Marcus Magnin

    2013-10-02 | 22:14:43
    Bloggadress: http://emmamagnin.devote.se

Kommentera inlägget här: