magnin.blogg.se

Mitt äventyr i Göteborg.

Positiv feedback!

Kategori: Allmänt

Vill bara tacka för alla de fina och positiva orden angående mitt förra inlägg om HBTQ-frågor. Det betyder så sjukt mycket för mig att få det stöd ni ger och det behövs verkligen fler som vågar visa att de inte har någonting emot detta. Men behöver inte tycka om att två av samma kön är tillsammans, men man kan iallafall acceptera att det är så samhället ser ut och inte visa så mycket hat - vi är också människor som älskar. 
 
Detta har gett mig inspiration till om vad jag i fortsättningen ska skriva om. Aktuella samhällsfrågor och saker som jag anser är viktigt att prata om, sådant som det inte pratas om så mycket. Dessutom kommer jag fortsätta skriva om min vardag som nybliven Göteborgare, sambo och jobb. 
 
Glöm inte att vara dig själv, och våga visa vem DU är. 
 
Puss och kram!
Peace!

Kommentarer

  • laila säger:

    hej !! något som min kloka dotter 20 år sa en gång det är inte könet man blir kär i ! det är personen . tror jag gjort ett bra jobb med min uppfostran ! alla är lika värda hur msn änn är . kram

    2013-09-17 | 22:17:06

Kommentera inlägget här: