magnin.blogg.se

Mitt äventyr i Göteborg.

3 veckor

Kategori: Allmänt

Hejhopp!
det har varit lite dåligt med bloggandet, men jag skyller på tröttheten som slått till. Att börja klockan sex gör en helt slut i huvudet, men man vänjer sig väl snart.

Jobbet går väldigt bra, har snart jobbat i två veckor och redan efter en vecka fick jag ansvar för en egen avdelning - förvaring, färg och beslag. Spännande faktiskt! Igår fick jag planera och beräkna hur mycket extra färg som skulle beställas hem. Nu när ute säsongen slutar är det dags för innefärg istället. På fredag kommer färgen och då ser vi om jag tänkt rätt.

Jag på lördag har jag bott i Göteborg i tre veckor och det känns riktigt bra. Starta sitt eget och få ta hand om sig själv (och pojkvännen).

Nu väntar jag på att Viktor ska komma hem från jobb så vi kan sticka och handla - förhoppningsvis några möbler med :D

Peace!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: