magnin.blogg.se

Mitt äventyr i Göteborg.

Inflyttad

Kategori: Allmänt

Nu börjar vi komma på plats här "hemma" - det låter faktiskt konstigt att säga hemma, men det är ju faktiskt mitt Hem!

Vi kom iväg lite sent igår för att vi tog en lunch med pappa innan vi körde iväg. Vi körde vid kl 13 och var framme ungefär 15.30 då vi mötte upp vår hyresvärd och fick komma in i lägenheten. Viktor har sett den tidigare, men var min första gång inne i lägenheten. Den är inte i toppskick, men vi gör det till vår och då blir det underbart. Dessutom bor jag nu tillsammans med den jag älskar och då kan det ju inte bli mycket bättre.

Viktor jobbar stängning idag, så han är inte hemma förän vid halv 1 och då har jag laddat upp framför tv'n och han hyrt film och så blir det lite myskväll i soffan. Tyvärr är det så mörk i lägenheten just nu så det blir inte så bra bilder, lägger upp några i morgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: