magnin.blogg.se

Mitt äventyr i Göteborg.

Welcome, welcome!

Kategori: Allmänt

Tjenixen! 
Jag heter Marcus Magnin, och ni har hittat till min blogg. Min blogg kommer handla om mitt liv och min flytt till Göteborg där jag flyttar ihop med min pojkvän - ja, ni läste rätt. Jag är öppet homosexuell och har ett förhållande med en pojk i Göteborg. Resan mot Göteborg har redan börjat med packning och städningen, avfärden börjar den 24e augusti då pojken kör ner från Göteborg och hämtar mig och mina saker, riktigt taggad!!
 
Resan börjar snart, så följ med på mitt äventyr där jag startar ett nytt liv tillsammans med min pojkvän. Ett stort steg med att lämna familj, vänner och kollegor till en ny stad. Jag är taggad, just BRING it ON!
 
 
Peace & Love
Marcus Magnin

Kommentarer

  • Anna säger:

    Det ska bli roligt att följa dig! Kram

    Svar: Roligt att du vill läsa! Kram.
    Marcus Magnin

    2013-08-27 | 21:14:12
  • laila ekvsll säger:

    hej marcus blir glad över att se att du hittat rätt i ditt liv!! lycka till med ditt nya liv. kram från en handledare i äldreomsorgen och en stolt sådan som ser att du vågar vara DU /laila

    Svar: Tack för de fina orden Laila! Och tack för att du är du! Kram!
    Marcus Magnin

    2013-08-31 | 14:23:24

Kommentera inlägget här: