magnin.blogg.se

Mitt äventyr i Göteborg.

Working lalala

Kategori: Allmänt

Hey, I just met you. And this is crazy....
 
Nejmen, hejsan!
Nu har snart en hel arbetsvecka på Jula Sisjön passerat och det känns ändå grymt bra nu. Från början kändes det inte alls bra, och finns lite saker som gör att jag känner mig lite osäker på Sisjön - eller så är det bara att jag är så pass van vid Jula Jägersro som gör att det känns konstigt. Men det kommer väl.
 
Lägenheten känns också underbar, detsamma med att bo ensam och få starta någonting eget. Jag ångrar inte en sekund att jag flyttade hit - och att få vara tillsammans med min pojkvän varje dag. Nu är han ju också min Sambo...
 
Nu ska vi krypa ner i soffan och kolla på film, sen blir det att sova tidigt då vi båda börjar jobba klockan sex. I helgen är jag ledig och det ska bli GRYYMT gött!!
 
Peeace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: