magnin.blogg.se

Mitt äventyr i Göteborg.

Lägenheten

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Sitter nu i soffan och tar det lugnt med datorn för första gången sedan jag kom upp här i lördags, det behövdes verkligen! Har varit igång hela tiden med någonting - målat, satt ihop möbler, packat upp saker och handlat. Men det känns verkligen skönt och jag känner mig redan hemma. Viktor jobbar till 24 idag igen, så blir ännu en ensam kväll. Lite tråkigt är det, men vi behöver ju pengarna. 
 
Jag börjar jobba på Jula Sisjön här i Göteborg nästa måndag (2 september), det kommer bli väldigt roligt. Vi har varit och handlat en massa där nu dessa dagarna och butiken är verkligen annorlunda jämfört med butiken i Jägersro där jag jobbade innan. 
 
Nu ska jag kolla facebook lite, och sedan gå och diska, plocka undan kartonger, kanske sätta igång en maskin tvätt............
 
Peeace! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: